poniedziałek, 7 września 2009

Postanowienia...


1. Dzisiaj stwierdziłem, że trochę mi się przytyło... muszę się wziąć za siebie, jeszcze muszę pomyśleć jak zrzucę to parę kilo. ...zacząłem od roweru ;)

2. Matura, matura i jeszcze raz matura.... muszę ją zdać z w miarę przyzwoitym wynikiem. Na razie zastanawiam się nad korkami z maty i angola.

3. Muszę 'przewietrzyć' trochę mózg i może uda mi się, w któryś weekend wyciągnąć mojego faceta np. w góry... taaak, fajnie by było. Już nawet mam plan gdzie/co/jak ;)

4. Za niedługo zbliża się nasza rocznica ;) 09.09.09r. ;) wypadałoby przygotować coś specjalnego. Niestety jest to środek tygodnia więc nie wiem czy uda spotkać mi się z Szymkiem, ale to jeszcze się okaże :)

Mam nadzieję, że wszystko pójdzie moimi myślami...

Na koniec świetna nowa piosenka Shakiry ;)
http://odsiebie.com/pokaz/5344354---9794.html

2 komentarze:

  1. Nigdy nie przepadałem za Shakirą ale ta piosenka jest słodka :D

    OdpowiedzUsuń
  2. 1.Zrzucić parę kilo...
    Przygląda się krytycznie swojej osobie.
    Można by było -,-'
    2. Mnie też już straszą maturą... a jeszcze mam tyle czasu!
    3. Góry... góry są ładne. Jeśli ma się z kim jeździć xP
    4. Ne, ne... Ale masz później napisać jak wypadło. Tak a propos... Szymek to bardzo ładne imię.

    Hm, Shakira mi chyba nie leży.

    OdpowiedzUsuń