piątek, 15 maja 2009

Słonecznego weekendu...


Stało się... Dopadł nas kolejny weekend, czyli w większości przypadkach leniuchowanie ;)

Jakiś czas temu wróciłem ze szkoły, spakowałem się i za 30minut wychodzę na pociąg.
Właśnie tak! Czeka mnie kolejny weekend z moim Słoneczkiem :)
Tym razem pełny luz, gdyż przeważnie zdarzało się że na pociąg zdążałem resztkami sił, czy też czasem nawet widziałem 'dupę' pociągu ;P
Standardowe były także sytuacje kiedy to po dojechaniu na miejsce okazało się że zapomniałem np. szczoteczki :P,a o powrocie raczej nie było mowy bo szkoda pieniędzy a i trochę godzin trzeba jechać ;)... a skleroza niestety nie boli, chociaż często idąc na pociąg mam wrażenie że czegoś nie zabrałem ;]

Wrócę w sobotę bądź niedzielę, to wtedy może pociągnę tutaj jakimś wątkiem ;)
...chociaż szczerze to nie liczę że ktokolwiek to czyta :)

...więc słonecznego !;)

1 komentarz: